faq

Najczęściej zadawane pytania.

Czy kupując karnet mogę korzystać z wszystkich wyciągów?

Tak. Do państwa dyspozycji oddajemy 6 wyciągów narciarskich. Z wszystkich można korzystać w ramach wspólnego karnetu.

Gdzie zlokalizowane są kasy?

Kasy zlokalizowane są w bezpośrednim sąsiedztwie wyciągów narciarskich 1, 2, 4, 5 i 6 (Orzeł).

Czy zapłacę kartą?

Tak. Płatności kartą dostępne są przy kasach wyciągu nr 5 i 1 czyli tych zlokalizowanych przy głównych parkingach.

Jak najlepiej do was dojechać?

Zapraszamy do zapoznania się z nasza lokalizacją w Mapach Google

Kiedy ratrakujecie?

Ratrakowanie stoków to złożona czynność. Najczęściej odbywa się w późnych godzinach po zaprzestaniu pracy wyciągów. Są to godziny pomiędzy 21:00 a 9:00. Dlatego prosimy o nieprzebywanie na stokach w w/w godzinach.

Czy dzwoniąc/pisząc do was mogę zarezerwować nocleg ?

Nie. Nasza zakładka BAZA NOCLEGOWA ma charakter promocyjny. W celu dokonania/ustalenia szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z właścicielem wybranego obiektu. Kontakt możliwy jest po wejściu na stronę obiektu (przycisk STRONA INTERNETOWA) lub po otwarciu lokalizacji wybranego obiektu (przycisk LOKALIZACJA) w Mapach Google.

Czy dzwoniąc/pisząc do was mogę zarezerwować lekcję z instruktorem?

Nie. Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z wybraną szkółką narciarską. Szkółki narciarskie i numery telefonów znajdują się w zakładce SZKÓŁKI NARCIARSKIE

Gdzie jest najbliższy sklep?

Najbliższy sklep znajduje się w Sokolcu.