faq
Najczęściej zadawane pytania.
Czy kupując karnet mogę korzystać z wszystkich wyciągów?
Tak. Do państwa dyspozycji oddajemy 6 wyciągów narciarskich. Z wszystkich można korzystać w ramach wspólnego karnetu.
Gdzie zlokalizowane są kasy?
Kasy zlokalizowane są w bezpośrednim sąsiedztwie wyciągów narciarskich 1, 2, 4, 5 i 6 (Orzeł).
Czy zapłacę kartą?
Tak. Płatności kartą dostępne są przy kasach wyciągu nr 5 i 1 czyli tych zlokalizowanych przy głównych parkingach.
Jak najlepiej do was dojechać?
Zapraszamy do zapoznania się z nasza lokalizacją w Mapach Google
Kiedy ratrakujecie?
Ratrakowanie stoków to złożona czynność. Najczęściej odbywa się w późnych godzinach po zaprzestaniu pracy wyciągów. Są to godziny pomiędzy 20:00 a 9:00. Dlatego prosimy o nieprzebywanie na stokach w w/w godzinach.
Czy dzwoniąc/pisząc do was mogę zarezerwować nocleg ?
Nie. Nasza zakładka BAZA NOCLEGOWA ma charakter promocyjny. W celu dokonania/ustalenia szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z właścicielem wybranego obiektu. Kontakt możliwy jest po wejściu na stronę obiektu (przycisk STRONA INTERNETOWA) lub po otwarciu lokalizacji wybranego obiektu (przycisk LOKALIZACJA) w Mapach Google.
Czy dzwoniąc/pisząc do was mogę zarezerwować lekcję z instruktorem?
Nie. Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z wybraną szkółką narciarską. Szkółki narciarskie i numery telefonów znajdują się w zakładce SZKÓŁKI NARCIARSKIE
Gdzie jest najbliższy sklep?
Najbliższy sklep znajduje się w Sokolcu.